آشپزی و شیرینی پزی

در این وبلاگ شما میتوانید از خدمات سایت بازار خانگی مانند آشپزی ، شیرینی پزی ، انواع کیک با خبر بشوید .

آشپزی و شیرینی پزی

در این وبلاگ شما میتوانید از خدمات سایت بازار خانگی مانند آشپزی ، شیرینی پزی ، انواع کیک با خبر بشوید .

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
برای تهیه انواع کیک همراه ما باشید .

تخصص اصلی ما شیرینی پزی و آموزش شیرینی پزی می باشد . امروز قصد داریم کیک کشمشی را آموزش دهیم .

طرز  تهیه کیک کشمشی :

 

بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری  ، آرد 2 و نیم لیوان  ،  تخم مرغ 6 عدد، شیر پر چرب 1 لیوان ، کره 200 گرم . کشمش 1 لیوان ، شکر 1.5 لیوان

طرز تهیه : فر خود را با دمای 190 درجه سانتیگراد روشن کنید تا برای پخت گرم شود ، کره را با شکر مخلوط کنید و با همزن مخلوط کنید تا کرم رنگ شود سپس تخم مرغ ها را  اضافه کنید و بزنید تا مواد خوب مخلوط شوند .

بکینگ پودر و آرد  را مخلوط کنید و روی مواد دیگر کم کم الک نمایید و همزمان شیر را نیز  اضافه و با قاشق مخلوط کنید  ، اضافه کردن را با آرد شروع و با آرد به پایان برسانید. 

کشمش ها را به مقداری آرد آغشته کنید و داخل مایه کیک بریزید و کمی مخلوط کنید ، قالب را چرب کنید یا کاغذ روغنی بیندازید سپس مایه کیک را داخل قالب بریزید و خوب پخش کنید.

قالب را داخل فری که از قبل با دمای 190 درجه سانتیگراد روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 35 – 45 دقیقه قرار دهید تا کیک بپزد سپس از فر خارج کنید تا سرد شود ، کیک را پس از سرد شدن برش بزنید و سرو کنید.


کیک حاضر است ! بفرمایید .





اگر شما آشپز و یا شیرینی پز هستید می توانید به راحتی با عضویت در سایت بازار خانگی ، انواع کیک و دسرهای خود را به فروش برسانید و از این راه نیز کسب درآمد داشته و کسب و کار خانگی خود را آغاز کنید.

  • bazar bazra
  • ۱
  • ۰

اگر آشپزی، یا شیرینی پزی بلد هستید و یا اگر خیاطی، خدمات آرایشی و زیبایی بلد هستید و یا صنایع دستی، تدریس خصوصی و خلاصه کارهای خانگی بلد هستید و علاقمند به کسب درآمد، آن هم در خانه خودتان، هستید در این وب سایت فروشگاه خود را ساخته و محصول یا خدمات خود را به دیگران در محله و شهر خود و یا سراسر کشور عرضه کنید. همچنین اگر دنبال محصول یا خدمات خانگی دلخواه خود هستید ،مثلا غذای خانگی خوشمزه ، می توانید آن را در این سایت جستجو کرده و نزدیک به خانه خود پیدا کنید.


انواع کیک




بازار خانگی 

  • bazar bazra